LAG „Istočna Istra“ u suradnji s Pčelarskom udrugom Labin i Gradom Labinom, u sklopu 10. Dana meda, organizira okrugli stol na temu „Kako povećati potrošnju lokalnog meda“. Okrugli stol održati će se u subotu 15. studenog sa početkom u 11:00 sati u Maloj dvorani Sportskog centra “Franko Mileta”. Pozivamo sve zainteresirane za temu da se odazovu Pozivu.
Okrugli stol biti će posvećen važnosti poljoprivredne proizvodnje posebice lokalne proizvodnje meda, očuvanju kvalitete i izvornosti, te poticanju potrošnje domaćih pčelinjih proizvoda direktnom prodajom, ali i kroz sustav javne nabave, turizma i digitalne platforme. Cilj događanja je potaknuti dijalog između poljoprivrednika posebice pčelara, institucija, obrazovnih ustanova i stručnjaka, predstaviti dobre prakse koje povezuju pčelarstvo, lokalnu zajednicu i održivi razvoj te naglasiti važnost lokalne poljoprivredne proizvodnje za lokalnu zajednicu i turizam.
Uz moderatoricu dr. sc. Gordanu Hegić, predsjednicu Hrvatskog apiterapijskog društva u raspravi sudjeluju:
- dr. vet. med. Livio Švić – Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu, rukovoditelj područnog ureda,
- prof. dr. sc. Dragan Bubalo – Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu,
- Darko Martinović – predsjednik Pčelarske udruge Labin,
- Nedo Pinezić – stručnjak za održivi turizam,
- Mirela Faraguna – voditeljica LAG-a Istočna Istra,
- Snježana Ivić Gerovac – novinarka i stručnjakinja za marketing pčelarskih proizvoda,
- Klaudio Peteani – dugogodišnji pčelar,
- mag. med. techn. Dolores Eškinja Kos – zdravstvena voditeljica DV Kockica Kršan,
- mr. sc. Manuela Licul Martinčić – stručnjakinja za javnu nabavu.
Okrugli stol pružit će uvid u aktualne izazove i prilike pčelarstva — od kontrole kvalitete i certifikacije meda, preko brendiranja i tržišne promocije, do mogućnosti zelene javne nabave i jačanja uloge lokalnih proizvođača u prehrani djece, škola i javnih ustanova. Pokušati će se doći do odgovora kako turizam može postati platforma za prodaju i izvoz domaćih proizvoda, kako povećati udio lokalno proizvedenih proizvoda u trgovinama, važnosti brendiranja proizvoda i koliko je storytelling važan za svaki brend.
